بازم عقشمو ديدم

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

سلاااااااااااااااام.

امروز بعد يه عالمه وقت تونستم آقامونو ببينم.واااااااااي چقدخوب بود......

امروز دهم بچه داداشم بودكلي مهمون داشتيم اونم اومده بود. من ك فقط حواسم ب اون بود..........

خيييييييييييلي دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

راضیه
ساعت0:00---18 تير 1391
تبریک میگم عزیزم.امیدوارم هر چه زود تر به عشقت برسی.
میگن دوره اربابی تموم شده

پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !


امروز روز ملی گلها ست

“روزت مبارک”

این پیام رو برای تمام کسانی که عطر شون رو دوست داری بفرست.


آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند . . .

نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد ! / سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد !

آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .


دوستت دارم ابجی










راضیه
ساعت13:50---17 تير 1391
اخه فکرش را هم نمی کردم خوندم برام خیلی جالب بود نمیدونم چرا؟حالا ببخشید فضولی میکنم اما به نظرت اون هم دوستت داره؟یا این که اون میدونه که دوسش داری؟

راضیه
ساعت12:03---17 تير 1391
سلام ابجی تو جدی جدی عاشقی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 16 تير 1391برچسب:,سـاعت 21:15 نويسنده رها
яima